בחירות יו"ר צעירים - איתי

בחירות יו"ר צעירים - איתי

#הכירו_את_המתמודד- איתי אסף

באפריל 2019, סבב בחירות א׳ במדינת ישראל, מפלגה אחת בלבד, דרך החלטה אמיצה אחת, הצליחה להפיח בי תקווה.

הנה, שוב חשבתי, מיעוט, שאינו משתתף בעול שכולנו סוחבים בקושי רב - שירות צבאי, תשלום מיסים, רכישת השכלה ובעיקר דאגה למדינה האהובה שלנו, כך, בדיוק כפי שהיא, דמוקרטית, מערבית, ליברלית, הולך לקחת אותנו כשבויים תחת שאיפותיהם לשמר את האבסורד בו הסכמים אי שוויוניים ולא צודקים מאפשרים לבוחריהם להבדיל עצמם מהרוב, ולשמר את המעמד המיוחד אותו קיבלו - אזרחים עם חוקים שונים, חובות שונות וזכויות שונות.

שוב, אותן תחושות שהיו לי כאשר בחרתי לשרת ביחידה קרבית ולהקריב את חיי למען המדינה, אותן תחושות שהיו לי כאשר נאלצתי לעבוד עד 23:00 בלילה כל יום בעודי סטודנט כדי לממן את לימודיי, תחושות שלא מרפות מהכאב והכעס כלפי אותם פוליטיקאים שפשוט מוכרים את הערכים עליהם גדלתי ואת עתידה של המדינה עבור עוד תפקיד, עבור הכיסא.

את הטירוף של תוצאות הבחירות הללו והתוצאה הקשה שהייתה עלולה לקרות בעקבותיהן, עצרה ישראל ביתנו.

ההחלטה הזו, לוותר על הכיסא תמורת שמירת העקרונות והערכים של המפלגה, טמנה בחובה הרבה יותר מסתם החלטה, או מסתם תוצאה, היא הייתה ההוכחה שמקומם של הצעירים המשרתים, העובדים, הציוניים, אוהבי ישראל שתומכים בשוויון בין כל אזרחיה, בחלוקת נטל שווה, ובצדק, בישראל ביתנו. אני גאה להיות חלק ממפלגה שמקדמת את החופש של כל אחד להיות מי שהוא, להאמין במה שהוא חפץ אבל דורשת שוויון וצדק בין כולם.

מפלגה שמקדמת שפיות ודאגה לעתיד שלה - הצעירים.

אני בן 33, במקור מקיבוץ גינוסר, כיום גר בגבעתיים ועובד בחברת היי טק בתל-אביב, חזרתי ארצה לפני שנה וחצי לאחר חמש שנים בארה״ב בהם שירתי את ישראל כשליח לקמפוסים בצפון קרוליינה וניהלתי את מחלקת החינוך בניו-יורק בארגון הישראלי הגדול ביותר בארה״ב, אני גאה להציע את שירותיי עבור המדינה שוב, במסגרת יושב ראש צעירי ישראל ביתנו.

כיושב ראש צעירי התנועה, אחדד את המסר ואשתף את העשייה הייחודית של ישראל ביתנו עם עוד המוני צעירים שעדיין מחפשים בית.

אני מאמין כי אנו נמצאים בצומת דרכים מעניינית בה ישראל ביתנו, בזכות העקרונות והערכים שלה, יכולה להביא קהל שלא ראה את המפלגה כאופציה בכלל, עד היום.

הרשמה לרשימת תפוצה