בחירות יו"ר צעירים - לואיזה

בחירות יו"ר צעירים - לואיזה

#הכירו_את_המתמודדת

לואיזה פנצ'נקו: "אני נרגשת להודיע על התמודדותי לתפקיד יו״ר צעירי ישראל ביתנו.

כשאני ‏מסתכלת על המציאות של ימינו, אני רואה לנגד עיניי את הדור האבוד של הקורונה. אנחנו, הסטודנטים, החיילים, הזוגות הצעירים שנכנסו למעגל האבטלה, שלא מוצאים עצמם בשוק העבודה, שמקווים לסגור את החודש בכבוד.

‏ישראל ביתנו עומדת איתנה למול המציאות המורכבת, אינה מרכינה ראש, ובוחרת להילחם. להילחם בשבילנו, הצעירים, לתמוך בעסקים הקטנים, בעצמאיים, בחיילים הבודדים, בסטודנטים, וזאת לצד קידום מעמד האישה, השוויון המגדרי, והדאגה לקשישים, נושאים הקרובים לליבי.

כצעירה וכאישה במדינת ישראל, אני רואה בישראל ביתנו בית אידיאולוגי וערכי שעולה בקנה אחד עם תפיסותיי האישיות והעשייה שלי במפלגה, השרישה בי את תחושת השייכות האישית אליה.

כיושבת ראש צעירי ביתנו, הייתי רוצה להקנות את תחושת השייכות הזו לכל הפעילים שלנו, לקדם את נוכחותם ומעורבותם.

אני חשה את תחושת הרעב של צעירי ביתנו. אנחנו כמהים לשנות ולקדם יוזמות חדשות שישפיעו ‏לא רק על הדור הנוכחי, אלא גם על דורות ההמשך.

‏צעירי ביתנו הם דור העתיד לקיום וקידום עקרונותיה של המפלגה אשר חרטה על דגלה פעילות חברתית רבת שנים לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל.

אני מאמינה שאת תפקיד היושב ראש צריך לבצע אדם שנושא על כתפיו את תחושת השליחות הזו, שעוברת בי כשאני מדברת על עתיד המדינה תחת הנהגת ישראל ביתנו".

הרשמה לרשימת תפוצה