דבר יושב ראש המפלגה אביגדור ליברמן לבוחר

דבר יושב ראש המפלגה אביגדור ליברמן לבוחר

בוחרים יקרים, אתם צריכים לחשוב על איזו מנהיגות אנו רוצים למדינה בשנים הבאות.

אנחנו ב״ישראל ביתנו״, מציעים מנהיגות שיודעת לקבל החלטות, מנהיגות שיודעת להכריע ולבצע, מנהיגות שיודעת שחייבים לדאוג לאזרחינו לעתיד טוב יותר בביטחון ובכלכלה, מנהיגות שיודעת לנהוג ביד חזקה נגד אויביינו, מנהיגות שתנהיג עונש מוות למחבלים, שתמוטט את שלטון החמאס ותפסיק את איום הטילים ואת המצב בו פעם בשנתיים ישראל נגררת למבצע צבאי. מנהיגות חזקה.

מחר בקלפי, כשאתם חושבים על האנשים שעבורם תצביעו, זכרו שאני מביא עמי ניסיון של שנים, כשר החוץ, כחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, כיו״ר ועדת החוץ והביטחון ושורה ארוכה של תפקידים בכירים שמילאתי. חישבו על אורלי לוי, שעשתה הל-כך הרבה דברים חשובים ותמשיך לעשות בתחומים החברתיים והכלכליים, למען החלשים, למען הילדים, בנושאי רווחה ועוד ועוד, חישבו על שרת הקליטה, סופה לנדבר, ועל פעילותה הברוכה והחשובה רבת השנים למען העולים, על אילן שוחט שהוכיח כראש עיריית צפת איזה איש ביצוע נהדר הוא וכמה חשובים לו תושבי הצפון, על שרון גל שלא מפחד לעמוד ולהילחם על דעותיו הלאומיות, על חמד עמאר, הנציג הדרוזי היחיד שכיהן בכנסת ושמוכיח שב״ישראל ביתנו״ מיישמים את מה שאומרים ומיעוטים שנאמנים למדינה זוכים בה לכל הכבוד והזכויות ועל שאר חברי הרשימה המצויינים שלנו שלכל אחד מהם תחום בו הוא יכול לתרום רבות בכנסת למען החברה הישראלית.

אני מבטיח שכל האנשים הטובים האלו ימשיכו לפעול, יחד איתי, למען ישראל חזקה ובטוחה ולשמירה על המדינה היהודית, ותזכרו שאצלי מילה זו מילה!

הרשמה לרשימת תפוצה