הכירו את המתמודדים

הכירו את המתמודדים

 

זאת ההזדמנות שלכם להכיר את ארבעת המתמודדים והמתמודדות שהגיעו לאירוע הגמר לבחירת יו"ר צעירי ישראל ביתנו, שייערך ביום ראשון (27.12) בשעה 19:00.

האירוע ייערך בזום וישודר בלייב בעמודי הפייסבוק של ישראל ביתנו וצעירי ישראל ביתנו, כאשר זכות הצבעה תינתן לכל מתפקדי המפלגה (אין צורך בפז"מ).

אז מי יהיה או תהיה היו"ר הבא? זה תלוי בכם ובכן. הצטרפו לאירוע בלינק הבא: https://www.facebook.com/events/391164965525269/

 

 

 

לואיזה פנצ'נקו

אני נרגשת להודיע על התמודדותי לתפקיד יו״ר צעירי ישראל ביתנו.

כשאני ‏מסתכלת על המציאות של ימינו, אני רואה לנגד עיניי את הדור האבוד של הקורונה. אנחנו, הסטודנטים, החיילים, הזוגות הצעירים שנכנסו למעגל האבטלה, שלא מוצאים עצמם בשוק העבודה, שמקווים לסגור את החודש בכבוד.

‏ישראל ביתנו עומדת איתנה למול המציאות המורכבת, אינה מרכינה ראש, ובוחרת להילחם. להילחם בשבילנו, הצעירים, לתמוך בעסקים הקטנים, בעצמאיים, בחיילים הבודדים, בסטודנטים, וזאת לצד קידום מעמד האישה, השוויון המגדרי, והדאגה לקשישים, נושאים הקרובים לליבי.

כצעירה וכאישה במדינת ישראל, אני רואה בישראל ביתנו בית אידיאולוגי וערכי שעולה בקנה אחד עם תפיסותיי האישיות והעשייה שלי במפלגה, השרישה בי את תחושת השייכות האישית אליה.

כיושבת ראש צעירי ביתנו, הייתי רוצה להקנות את תחושת השייכות הזו לכל הפעילים שלנו, לקדם את נוכחותם ומעורבותם. אני חשה את תחושת הרעב של צעירי ביתנו. אנחנו כמהים לשנות ולקדם יוזמות חדשות שישפיעו ‏לא רק על הדור הנוכחי, אלא גם על דורות ההמשך.

‏צעירי ביתנו הם דור העתיד לקיום וקידום עקרונותיה של המפלגה אשר חרטה על דגלה פעילות חברתית רבת שנים לטובת כלל אזרחי מדינת ישראל.

אני מאמינה שאת תפקיד היושב ראש צריך לבצע אדם שנושא על כתפיו את תחושת השליחות הזו, שעוברת בי כשאני מדברת על עתיד המדינה תחת הנהגת ישראל ביתנו.

 

אלירן שלומוב

שלום לכל תומכי וחברי המפלגה, אני אלירן שלומוב, בן 25 מאשדוד, סטודנט להנדסת תעשייה וניהול פרוייקטים שנה ג'.

אנחנו נמצאים בפתחה של תקופה היסטורית וחד פעמית בהיסטוריה של מדינת ישראל.

הבחירות הרביעיות שביבי כופה על המדינה לאחר משבר עולמי בריאותי של פעם בדור, הם ההזדמנות שלנו לחולל שינוי. ההפגנות העיקשות בבלפור, פרישה של ח''כים בולטים בממשלה והיעדר אמון הציבור בממשלה הן ההוכחות החותכות לכך שעכשיו זה הזמן.

אחרי שלוש מערכות בחירות, רוב הדור שלנו, החברים מהבית, מהעבודה, מהלימודים, נשארו ללא תקווה פוליטית. הם מחפשים מקום שייצג אותם ואת הערכים שלהם וידאג לעתיד שלהם גם ביום שאחרי הקלפיות ולא רק הבטחות ריקות מתוכן.

דרמטי ככל שזה נשמע, אנחנו יודעים שזאת מציאות של הזדמנות ממשית להחיל פה שינוי שהוא יותר ממתבקש, והאחריות כאן היא כולה שלנו, של הצעירים וחברי המפלגה.

בתוכנית העבודה שלי לעתיד של האגודה, ובמיוחד למערכת הבחירות הקרובה, לנו צעירי המפלגה, יש תפקיד וכוח משמעותי. בחודשים הקרובים בפרט, היכולת שלנו להציג ולפשט את רעיונות המפלגה ככל שניתן לדור הצעיר, להראות להם באמת שיש אלטרנטיבה שלטונית שאשכרה מסתכלת להם בגובה העיניים, שבאמת אכפת לה מהעתיד שלהם, ולצרף אלינו אין ספור צעירים שמחפשים בית, ואני מאמין בזה יותר מכל דבר אחר, שאתם תופתעו לראות איזה מגוון עצום של אוכלוסיה, גם מה"צד השני של המפה" יצטרפו אלינו. יש לנו תפקיד מכריע בהפצת הבשורה הלאה.

נקבץ ביחד איתכם, בדרך של עבודה מאתגרת והסברה טובה, את חברינו ואת הצעירים שנכנסו לוואקום הפוליטי הזה.

ישראל ביתנו היא המפלגה וצעירי ישראל ביתנו זה הבית, ביחד איתכם נביא את השינוי!

 

 

איתי אסף

באפריל 2019, סבב בחירות א׳ במדינת ישראל, מפלגה אחת בלבד, דרך החלטה אמיצה אחת, הצליחה להפיח בי תקווה. הנה, שוב חשבתי, מיעוט, שאינו משתתף בעול שכולנו סוחבים בקושי רב - שירות צבאי, תשלום מיסים, רכישת השכלה ובעיקר דאגה למדינה האהובה שלנו, כך, בדיוק כפי שהיא, דמוקרטית, מערבית, ליברלית, הולך לקחת אותנו כשבויים תחת שאיפותיהם לשמר את האבסורד בו הסכמים אי שיוויונים ולא צודקים מאפשרים לבוחריהם להבדיל עצמם מהרוב, ולשמר את המעמד המיוחד אותו קיבלו - אזרחים עם חוקים שונים, חובות שונות וזכויות שונות.

שוב, אותן תחושות שהיו לי כאשר בחרתי לשרת ביחידה קרבית ולהקריב את חיי למען המדינה, אותן תחושות שהיו לי כאשר נאלצתי לעבוד עד 23:00 בלילה כל יום בעודי סטודנט כדי לממן את לימודיי, תחושות שלא מרפות מהכאב והכעס כלפי אותם פוליטיקאים שפשוט מוכרים את הערכים עליהם גדלתי ואת עתידה של המדינה עבור עוד תפקיד, עבור הכיסא. את הטירוף של תוצאות הבחירות הללו והתוצאה הקשה שהייתה עלולה לקרות בעקבותיהן, עצרה ישראל ביתנו.

ההחלטה הזו, לוותר על הכיסא תמורת שמירת העקרונות והערכים של המפלגה, טמנה בחובה הרבה יותר מסתם החלטה, או מסתם תוצאה, היא הייתה ההוכחה שמקומם של הצעירים המשרתים, העובדים, הציוניים, אוהבי ישראל שתומכים בשיוויון בין כל אזרחיה, בחלוקת נטל שווה, ובצדק, בישראל ביתנו. אני גאה להיות חלק ממפלגה שמקדמת את החופש של כל אחד להיות מי שהוא, להאמין במה שהוא חפץ אבל דורשת שיוויון וצדק בין כולם. מפלגה שמקדמת שפיות ודאגה לעתיד שלה - הצעירים.

אני בן 33, במקור מקיבוץ גינוסר, כיום גר בגבעתיים ועובד בחברת היי טק בתל אביב, חזרתי ארצה לפני שנה וחצי לאחר חמש שנים בארה״ב בהם שירתתי את ישראל כשליח לקמפוסים בצפון קרוליינה וניהלתי את מחלקת החינוך בניו יורק בארגון הישראלי הגדול ביותר בארה״ב, אני גאה להציע את שירותיי עבור המדינה שוב, במסגרת יושב ראש צעירי ישראל ביתנו.

כיושב ראש צעירי התנועה, אחדד את המסר ואשתף את העשייה הייחודית של ישראל ביתנו עם עוד המוני צעירים שעדיין מחפשים בית. אני מאמין כי אנו נמצאים בצומת דרכים מעניינית בה ישראל ביתנו, בזכות העקרונות והערכים שלה, יכולה להביא קהל שלא ראה את המפלגה כאופציה בכלל, עד היום.

 

 

יוליה דורפמן

קוראים לי יוליה דורפמן ובאתי לעשות מהפכה!

הצעירים מהווים את עמוד התווך של המדינה, מעוררים חשיבה וביקורת על הממשלה, מפגינים, קופצים למים בכל נושא ומהווים חדשנות וקידמה. תקופת הקורונה המחישה ביתר שאת את האופן שבו הממשלה מתייחסת לצעירים ואת השינוי המתבקש. אנו רואים כי על צעירים רבים נכפה לוותר על דירתם כיוון שלא יכלו לעמוד בנטל הכלכלי כאשר חלקם נאלצו לחזור לבית הוריהם .מסתבר שמבחינת המדינה הצעירים נמצאים בתחתית הרשימה במקום להיות במקום הראשון ואני יוליה דורפמן באתי לשנות את זה ביחד איתכם.

אפעל בשילוב ידיים עם הנהגת המפלגה להגשמת כל מטרותיה של מפלגת ישראל ביתנו למען חברה שוויונית, ליברלית, ציונית אשר מהווה בית חם לעם היהודי ולדור העתיד.

אקדם פרויקטים חברתיים, שינויי חקיקה וכל דבר אשר יבטיח חופש וזכויות פרט לאזרחי המדינה בכל נושא שהוא תוך ביטחון כלכלי.

אפעל במרץ להגדלת כוחה של המפלגה תוך החתמת מתפקדים חדשים וזאת על מנת שמפלגת ישראל ביתנו תהווה כוח משמעותי ומכריע בבחירות הבאות.

תוכנית העבודה שלי:

קידום וחיזוק של הנושאים ו/או הערכים הבאים: חיילים, סטודנטים, בעלי עסקים, שכירות ורכישת דירה, קשישים ועולים וכל הביורוקרטיה והחוסר שוויון שגורם לצערי לכל כך הרבה צעירים לעזוב את המדינה.

קצת על עצמי:

•           פעילה בישראל ביתנו משנת 2012 .

•           בבחירות 2012 לקחתי חלק פעיל במטה הארצי.

•           בבחירות 2015 לקחתי חלק פעיל במטה פתח תקווה.

•           ב-4 השנים האחרונות שימשתי כסגנית קונסול בשגרירות ישראל בטשקנט.

•           שימשתי כיועצת לשרה סופה לנדבר במשך כ-3 שנים (בתחום תעסוקה ויזמות עסקית).

•           רצה 7 ק"מ כל בוקר בכל מזג אוויר.

•           אמא ל-2 בנות ומתגוררת בפתח תקווה.

•           בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ארגונית ותואר שני במנהל עסקים.

ולסיום...

איני מכירה את צמד המילים "אי אפשר" ואני מתכוונת לשנות את המדינה כדי שלצעירים יהיה כאן אופק.

שלכם,

יוליה דורפמן

 

הרשמה לרשימת תפוצה