התחלנו. בואו להיות חלק

התחלנו. בואו להיות חלק

יו"ר צעירי ישראל ביתנו, איתי אסף: "התחלנו. את המאבק שלנו לישראל ליברלית, ציונית וחופשית לא תוכלו לעצור יותר. התעסקתם עם הדור הלא הנכון.
חשבתם שנשתוק כשדרשתם מאיתנו להקריב את חיינו ומהעבר השני חילקתם פטורים ותקציבים? טעיתם. חשבתם שנשתוק כשהכרחתם אותנו להתחתן כפי שאתם חושבים שצריך להתחתן? טעיתם.
חשבתם שנשתוק כשביקשתם לסגור לנו את החנויות בשבת בשכונות שלנו? לעצור את התחבורה שמשרתת בעיקר אלו שזקוקים לה יותר מכל? טעיתם.
חשבתם שנשתוק כשאת המיסים היקרים שאנחנו משלמים תקחו עבור קומבינות פוליטיות? עבור עוד כהונה של ראש ממשלה נאשם בפלילים? טעיתם.
חשבתם שנשתוק כשזילזתם בערכים שלנו, באידיאולוגיה שלנו, בעקרונות שלנו? טעיתם.

חברים, אני גאה להזניק את המאבק של צעירי ישראל ביתנו, בראש מורם, בגאווה, אנו נוביל את המאבק לישראל חופשית, ליברלית ,ציונית ושיוויונית. אנחנו לא מפחדים, לא מתקפלים ובטח לא מתנצלים.

אנחנו מלאי אהבה למדינה, ליהדות, ללוחמים היקרים שלנו, למורים, לאנשי הביטחון ולכל מי שמבקש להצטרף אל עם ישראל, לשאת בנטל ולהיות בה חלק שווה, כמו כולם ולהקריב מעצמו למען הכלל. מבחינתנו, הקדושה האמיתית היא לתת. לא לקחת.

אני קורא לכם, אתם, המתלבטים, אלו שעדיין מאמינים שיש עוד מאבק יותר חשוב מאשר הזהות של המדינה שלנו, מהאי צדק והאי שיוויון שכבר נמאס על כולנו. הצטרפו אלינו. אנחנו התחלנו ואתם עוד תשמעו על הנצחונות שלנו. בואו לקחת חלק במאבק הכי חשוב של המדינה הזו. בואו עזרו לנו להשפיע על מה שבאמת נוגע בחייכם".

הרשמה לרשימת תפוצה