טטיאנה ג׳ון תעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בחיפה

טטיאנה ג׳ון תעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בחיפה

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן קיים פגישה עם יו״ר סניף המפלגה בחיפה, הגב׳ טטיאנה ג׳ון במהלכה דנו על ההתפתחויות בעיר ועל ההיערכות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות.

ח״כ ליברמן ביקש מגב׳ ג׳ון לעמוד בראש רשימת ישראל ביתנו בעיר בבחירות המוצינפאליות שעתידות להתקיים בחודש אוקטובר הקרוב, גב׳ ג׳ון נעתרה לבקשתו וציינה כי זו תהיה זכות מצידה לעמוד בראש מפלגה ציונית וליברלית ולייצג תושבים רבים שמאמינים בערכים אלו.

עוד סוכם במסגרת הפגישה, כי יוקם מטה בהקדם בראשות גב׳ ג׳ון וכי תחל עבודה מיידית על תכנית מקיפה ומצע לקראת הבחירות.

ח״כ אביגדור ליברמן: ״חיפה היא אחת הערים הגדולות והמרכזיות במדינת ישראל, עיר עם משמעות גדולה לכלכלה, למשק ולביטחון ישראל. כמו כן, חיפה לאורך כל שנות קיומה של מדינת ישראל קולטת עלייה ממדינות רבות בעולם ועליה להמשיך במשימה הציונית החשובה הזאת. מהיכרותי ארוכת השנים עם טטיאנה ופועלה אני בטוח שבעידן הנוכחי היא תדע להביא רוח נמרצת שתשמור על העיר חיפה כסמל לליברליות, לפלרוליזם ולדו קיום״.

הגב׳ טטיאנה ג׳ון: ״אני מודה ליו״ר ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן על הזכות לתרום לעיר האהובה שלי חיפה ועל ההזדמנות לייצג את הערכים הציוניים והליברלים של המפלגה ושל תושבי חיפה במועצת העיר.
חיפה חייבת לייצג בצורה הולמת יותר את העולים החדשים ווהותיקים שהשתקעו בעיר ושהיקפם היום הוא שליש מסך התושבים בעיר. המשימה המרכזית בבחירות הקרובות תהיה לשמור על האופי הליברלי המיוחד של העיר ולאפשר לכל תושב לחיות כרצונו. עלינו לפעול על פי עיקרון ״חיה ותן לחיות״, לחזק את הביטחון של תושבי העיר, את הכלכלה והעסקים ואת התיירות.״

הרשמה לרשימת תפוצה