ישראל ביתנו נגד הפגיעה בבית הספר 'שבח מופת'

ישראל ביתנו נגד הפגיעה בבית הספר 'שבח מופת'

מאות תלמידי בית הספר שבח מופת הפגינו יחד עם נציגי מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר מנכ"ל משרד העלייה והקליטה לשעבר אלכס קושניר ויו"ר צעירי ישראל ביתנו דור דוידיאן נגד שינוי שמו וסגירתו הסופית של בית הספר.

בהפגנה השתתפו כ-200 תלמידים שמחו על העברתו של בית הספר ושינוי שמו לאחר יותר מ-60 שנות פעילות. בית הספר המסמל שילוב עולים חדשים עם צברים, נחשב לאחד מבתי הספר הטובים בארץ, ונחקק בזיכרון הישראלי כששבעה מתלמידיו נרצחו בפיגוע בדולפינריום.

ח"כ עודד פורר: לא זו בלבד ששר החינוך ועיריית תל אביב החליטו לסגור בית ספר עם 100 אחוזי גיוס ו 100 אחוזי בגרות ולהעביר את המבנה לטובת ציבור המסתננים, אלא שכעת הם מוסיפים חטא על פשע ובמבנה שהוקצה לציבור התלמידים הם מוחקים את שם בית הספר ויחד איתו מוחקים את זכרון 78 חללי מערכות ישראל מקרב בוגרי בית הספר ושבעת התלמידים שנרצחו בפיגוע בדולפנריום.

אלכס קושניר, ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הקליטה: "שר החינוך בנט וראש עיריית ת"א חולדאי ממשיכים במדיניות הריסת ביה"ס שבח מופ"ת ומחיקת הזהות וההיסטוריה שלו. ביה"ס שבח מופ"ת הוא מותג בינלאומי להצטיינות, ציונות והצלחה, נגד ערכים אלו נאבקים בנט וחולדאי. לא נאפשר להם להמשיך בכך".

הרשמה לרשימת תפוצה