ליברמן: "במקום להתעסק בפוליטיקה קטנה אני מציע שניתן דוגמה אישית. נקצץ את שכר הבכירים, בראש ובראשונה של שרים, ח"כים ומנכ"לים"

ליברמן: "במקום להתעסק בפוליטיקה קטנה אני מציע שניתן דוגמה אישית. נקצץ את שכר הבכירים, בראש ובראשונה של שרים, ח"כים ומנכ"לים"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן:

"על רקע ההודעות האפוקליפטיות של רה"מ, העסקים הקורסים והאבטלה הגואה, עודכנתי מחברים בתקשורת הרוסית שדווקא אתמול נתניהו מצא פנאי להזמין קמפיין במיליוני ש"ח נגד ישראל ביתנו במגזר הרוסי. עכשיו בדיעבד ברור מדוע רה"מ תמך בהגדלת מימון המפלגות, במקום להעביר את הכסף לעמותות התומכות בנזקקים.

ובמקרה או שלא, ח"כ מיקי זוהר הגיש הצעות חוק להחלת ריבונות על בקעת הירדן ועונש מוות למחבלים. כל מי שמכיר את הנפשות הפועלות יודע שח"כ זוהר לא מברך איש בברכת בוקר טוב ללא אישור מבלפור.
שתי ההצעות הן הצעות חוק ש"ישראל ביתנו" הגישה בעבר ונתניהו הכשיל אותן. את ההצעות הנ"ל הגיש עכשיו ח״כ זוהר מתוך ניסיון להביך את ישראל ביתנו. אלא שמה שהוא ונתניהו לא מבינים זה, שאת מי שבאמת יש להם עקרונות, כמו לנו ב"ישראל ביתנו", אי-אפשר להביך כי אנו תמיד נעמוד מאחורי עקרונותינו וכך גם במקרה הזה.

אז לידיעת רה"מ וחבר מרעיו, אנחנו מחכים שתביא את ההצעות להצבעה משום שכל חברי הכנסת של "ישראל ביתנו" יהיו שם כדי לתמוך, כי אנחנו באמת מאמינים בזה!

במקום להתעסק בפוליטיקה קטנה אני מציע שניתן דוגמה אישית. נקצץ את שכר הבכירים, בראש ובראשונה של שרים, ח"כים ומנכ"לים, ונחזור למתכונת של 18 שרים ומשרדי ממשלה, כפי שהיה בשנת 1996, ולא כפי שזה היום - 30 משרדי ממשלה ו-24 שרים".

הרשמה לרשימת תפוצה