ליברמן: "המאבק הזה צודק מכל המאבקים"

ליברמן: "המאבק הזה צודק מכל המאבקים"

"מדובר כאן בחיי האזרחים וכבר באוקטובר ככל הנראה לא נוכל לתת מענה ראוי".

בישיבת הסיעה שלנו היום היה לנו לכבוד לארח את אלו שנמצאים בחזית המאבק בקורונה ונוטלים המון סיכונים באופן אישים - נציגי איגוד המיקרוביולוגים, ביוכימאים ועובדי המעבדות, שנפגעים אנושות כתוצאה מההתנהלות הכושלת של הממשלה.

"המאבק הזה צודק מכל המאבקים", אמר יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן במהלך הישיבה. "העומס גדול והשכר הוא זעום, כ-37 ש"ח לשעה. זה פשוט צחוק מהעבודה ולעג לרש. אסור לוותר כאן, אחרת לא נוכל להתמודד ובטח לא להכריע את נגיף הקורונה בלי ש"החיילים" בקו החזית יקבלו את כל הגיבוי ואת התמורה שהם צריכים לקבל".

אסתר אדמון, יושבת ראש איגוד המיקרוביולוגים, ביוכימאים ועובדי המעבדות בארץ: "אני חייבת להגיד תודה אישית לח"כ אביגדור ליברמן, כי זאת הפעם הראשונה שחבר כנסת פונה אלינו ואכפת לו מאתנו. הבעיה של המעבדות מוצפת כבר למעלה מ-5 שנים כי המעבדות בקריסה. עובדי המעבדה הם ברובם בעלי תואר שני ופרופסורים. השכר שלנו נשחק לאורך השנים.

"לצערי הרב, החשש שלנו הוא מהחורף. יש הרבה פופוליסטים שאומרים שצריך לעשות הרבה מאוד בדיקות. זה אומנם מה שצריך לעשות כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה, אבל אף אחד לא חשב רגע לפני איך אנחנו בונים את המערך הזה. אין שום תוכנית או תוכנית מגירה ולא חושבים על מה יהיה בחורף. אנחנו כבר בחודש אוגוסט ואנחנו בקריסה.

"יש לי קולגות באירופה והם שם כבר ערוכים לחורף, כי תסמיני השפעת זהים לתסמיני הקורונה ובחורף תהיה אנדרלמוסיה שלמה, כשהציר המרכזי למלחמה בקורונה אלה הם עובדי המעבדות".

הרשמה לרשימת תפוצה