ליברמן: מתחייב כי נפעל לשיפור רמת החיים של האנשים עם המוגבלות בישראל

ליברמן: מתחייב כי נפעל לשיפור רמת החיים של האנשים עם המוגבלות בישראל

במפגש שנערך הערב (א') בכפר המכביה התייחס יו״ר ״ישראל ביתנו״, ח"כ אביגדור ליברמן לנושא זכויות אנשים עם מוגבלות בדגש על קצבאות הנכות, והצהיר כי מפלגתו תדרוש להקים ועדה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלות בכנסת

מפלגת "ישראל ביתנו" ערכה הערב (א') בכפר המכביה מפגש של ראשי ארגונים ופעילים מובילים בתחום קידום זכויות אנשים עם מוגבלות בהשתתפות יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר סיעת "ישראל ביתנו" ומס' 2 ברשימה, ח"כ עודד פורר, מייסד "נכה לא חצי בן אדם" ומס' 12 ברשימה, מר אלכס פרידמן.

בין המשתתפים מצד הארגונים: יובל וגנר, מייסד ונשיא "נגישות ישראל", בועז אחד העם, מייסד ויו"ר המרכז הישראלי ללימודי חירשות, עמוס רון, יו"ר "עדיף" ולשעבר מנכ"ל רשות הנמלים ועו"ד גיא אקוקה מהמרכז לעיוור בישראל.

אלכס פרידמן, שארגן את המפגש, אמר בפתח דבריו: הפורום הזה הוא ההוכחה שציבור האנשים עם המוגבלות בישראל מאוחד וזה רק תחילתו של שיתוף פעולה פורה ומוצלח. האתגרים שעומדים בפנינו בתחום אנשים עם מוגבלות רבים ומגוונים. הגיע הזמן לסיים את מאבק הנכים, הגיע הזמן שהממשלה תדאג לנכים.

ח"כ עודד פורר התייחס:
הכינוס היום מראה באיזה סדר עדיפויות מפלגת ״ישראל ביתנו״ בוחרת. אנחנו נדרשים לסייע לקשישים ולבעלי מוגבלויות, לייצר מצב שאנחנו מעודדים עבודה בקרב כלל האוכלוסיות ולסייע למי שלא יכול לעבוד.
אם נחזור אחורה, קצבאות הנכות והזקנה קפואות עד היום והמצב האבסורדי הזה הוביל לכך שהנכים והקשישים בישראל חיים חיי עוני ומחסור.

יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, התחייב כי מפלגתו תפעל לשפר את רמת החיים של האנשים עם המוגבלות בישראל והתייחס לסוגיות המרכזיות: אנו מחויבים לשתי הפעימות הבאות בחוק הנכים והעלאת קצבת הנכות עד לגובה שכר המינימום. כמו כן, מפלגת ״ישראל ביתנו״ מחוייבת לתמוך בהשלמת תקנות הנגישות כדי לאפשר לכלל האזרחים לחיות חיים מלאים. נגישות זו מחוייבת גם בתחבורה הציבורית בשבת.

הרשמה לרשימת תפוצה