לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים

לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן: "כשמפקד חיל האוויר האלוף עמיקם נורקין מזהיר כי אתגר ההגנה הופך מורכב יותר ולאיום הטילים והרקטות מצטרפים כעת מל"טים תוקפים וטילי שיוט וכשצה״ל פורס מערכות חץ וקלע דוד, משמעות הדבר היא שאנחנו נמצאים במצב חירום. ולכן כפי שהבטחנו לבוחר, אנחנו משקיעים את מירב המאמצים להקמת ממשלת אחדות לאומית שתתמודד עם הסוגיות העומדות על הפרק, גם בתחום הבטחוני וגם בתחום הכלכלי, סוגיות כל כך קריטיות ומרחיקות לכת, שניתן לטפל בהן רק מתוך הסכמה לאומית רחבה. שתי המפלגות הגדולות חייבות בראש ובראשונה להרכיב ממשלה ולהשאיר בצד את כל השיקולים הנוספים ובשלב הבא להציע ליתר המפלגות להצטרף לממשלת האחדות.

כפי שהבטחנו לציבור התומכים שלנו לאורך כל תקופת הבחירות, דבר לא השתנה גם עכשיו. פעלנו ואנחנו פועלים בשקיפות מלאה ונקיים את כל ההבטחות שלנו לבוחר כי זו דרכנו.
אנחנו נעמוד על דרישתינו להעברת חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית כפי שעבר בכנסת בקריאה הראשונה, כך גם לגבי סוגית לימודי ליבה במגזר החרדי, תחבורה ציבורית בשבת, חוק המרכולים וכל הדרישות בנושאי עליה וקליטה.
בסוגיות החברתיות אנו דורשים הכנסת מינימום לכלל הגמלאים בישראל וחידוש המלאי של הדיור הציבורי - אישור תקציבי ל-5000 יחידות דיור בחמש שנים במסגרת בניית מקבצי דיור והוסטלים חדשים.
כמו כן נדרוש רפורמה במערכת הבריאות ובקצבאות הנכים וזכויותיהם, שכוללות יישום הפעימות הבאות בחוק הנכים והשוואת קצבת הנכות עד לגובה שכר המינימום. כל זאת ועוד לגבי שאר הנושאים כפי שהצגנו במצע.

לסיבוב בחירות נוסף או ממשלה צרה מכל סוג יהיו מחירים כבדים וכדאי שנזכור את זה גם עכשיו וגם בהמשך."

הרשמה לרשימת תפוצה