קמפיין "ים המלח אחד מ-7 פלאי עולם"-זכה באות האריה השואג

קמפיין "ים המלח אחד מ-7 פלאי עולם"-זכה באות האריה השואג

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב יקבל ביום ראשון הקרוב את פרס האריה השואג בשם משרד ראש הממשלה ומשרד התיירות, שהובילו בשנתיים האחרונות קמפיין בינלאומי משותף בנושא ים המלח - אחד מ- 7  פלאי עולם הטבע.

שר התיירות יגיע כאורח הכבוד לאירוע השנתי של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור – תחרות המצוינות של ענף יחסי הצבור בארץ. הקמפיין אשר זכה  לחשיפה מרשימה ביותר בארץ ובחו"ל, כלל אלמנטים רבים, בהם שעון עצר ענק על מגדלי עזריאלי עד למועד סיום ההצבעה, עידוד הצבעה על ידי סלבריטאים בקנה מידה עולמי דוגמת מרתה סטיוארט והצלם ספנסר טוניק, סיור ראש הממשלה והשרים בים המלח, שיעור מצולם על ים המלח מפי ראש הממשלה ושר החינוך ששודר בו זמנית בבתי ספר ברחבי הארץ, עמדות הצבעה אינטראקטיביות, שיר שנכתב לקמפיין ובוצע על ידי לילה מלקוס ועוד. הגורמים הללו ואחרים הביאו לזכייה במקום הראשון בקטגוריה הבינלאומית בתחרות האריה השואג.

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על מעורבותו האישית ועל מעורבות משרדו בקידום מועמדותו של ים המלח בתחרות". כמו כן אמר השר: "אני גאה לקבל את הפרס בשם המשרד שאני עומד בראשו. הפרס מהווה שיא של עבודה בתחום קידום התיירות למדינת ישראל ולים המלח בפרט. העובדה שמשאב הטבע הנדיר של מדינת ישראל זכה לאהדה חוצת גבולות ועלה לגמר בתחרות, מהווה מקור לאופטימיות ולגאווה".

הקמפיין הובל על ידי משרד התיירות ומשרד ראש הממשלה באמצעות מנהל השיווק ולשכות התיירות ברחבי העולם ובמעורבותם של משרדי יחסי הציבור: בן חורין אלכסנדרוביץ', שטיינריך קומיוניקיישן, ליבוביץ-ברגר ולשכת הפרסום הממשלתית.

תחרות האריה השואג, המתקיימת זו השנה השביעית, היא תחרות המצוינות של ענף יועצי התקשורת ויחסי הציבור. אירוע הגמר יערך ביום א'  22/7/12 במוזיאון תל אביב לאמנות, האגף החדש, החל משעה 19:30 בהשתתפות של כ- 400 אנשי הענף.

הרשמה לרשימת תפוצה