"נאיץ את תוכנית מיגון הצפון"

"נאיץ את תוכנית מיגון הצפון"

יו"ר ישראל ביתנו, שר האוצר אביגדור ליברמן, וחברי הכנסת שלנו יוסי שיין ושרון רופא-אופיר, ביקרו היום (ג') במועצה המקומית שלומי ונפגשו עם ראש המועצה גבי נעמן וראשי מועצות נוספים בצפון לכבוד צאתה לדרך של תוכנית מיגון הצפון שהכנסנו לתקציב המדינה.

השר ליברמן התייחס תחילה לאירוע המצער שאירע בו נער בן 17 נרצח הלילה במועצה: "אסור שהרצח שאירע הבוקר יהפוך למקרה בנאלי. לכן בתקציב המדינה שמנו דגש על הנושאים החברתיים, השקעה במשטרה ותוספת של מיליארד שקלים למערכת החינוך".

בהמשך, קיימנו סיור בתצפית לגבול לבנון ממנה ניתן לצפות בגדר הביטחון שנבנית כחלק מהתוכנית למיגון הצפון.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, אמר: "שמחתי לראות שתוכנית מיגון הצפון שאישרתי כבר בתקופתי כשר הביטחון, סוף סוף קורמת עור וגידים בממשלת השינוי אחרי שנים של מריחה. בכוונתי להאיץ את התוכנית, גם למען הביטחון של התושבים וגם כדי לצמצם את הפערים ולסייע לאלו שזקוקים לבניית ממ"דים. אני בטוח שבביקור הבא שלי בשלומי נראה עוד התפתחויות ושינויים לטובה".

ראש מועצת שלומי, גבי נעמן: ״שר האוצר ליברמן הוא בן בית בשלומי, הוא לא מגיע רק בבחירות. אצלו מילה זו מילה ואני אומר זאת ליד כולכם. כשהוא היה שר הביטחון הוא הבטיח לנו 100 מיליון שקלים לבניית ממ"דים לישובים סמוכי הגדר ואכן אנחנו היום עומדים כאן כאשר שלומי בונה שכונה שלמה צמוד לגדר בגבול של מדינת ישראל.

"שר האוצר מחזק אותנו נותן לנו כוח ואוויר, למרות היום הקשה הזה שנרצח ילד בן 17. אני מודה לך מאוד כבוד השר. אני מקווה שתעביר את תקציב המדינה שהוא הערובה הביטחונית, החברתית והכלכלית למדינת ישראל״.

 

פגישה עם ראשי מועצות בצפון. בתמונה מימין לשמאל: ראש עיריית קרית שמונה אביחי שטרן, ראש מועצת שלומי גבי נעמן, יו"ר ישראל ביתנו שר האוצר אביגדור ליברמן, ראש מועצת מטולה דוד אזולאי וראש מועצת קצרין דמיטרי אפרצב
השר אביגדור ליברמן ביחד עם ראש מועצת שלומי גבי נעמן וחברי הכנסת שלנו יוסי שיין ושרון-רופא אופיר

הרשמה לרשימת תפוצה