ישראל ביתנו תרמה 1,000,000 שקל לבית הספר לכדורסל של וינגייט

ישראל ביתנו תרמה 1,000,000 שקל לבית הספר לכדורסל של וינגייט

כך הכריזה ח"כ פאינה קירשנבאום במסגרת פתיחת השדולה לספורט הישגי ותחרותי בראשותה שנערכה היום רביעי (ד') בכנסת. לאירוע הגיעו בכירי הענף, לצד ספורטאים אולימפיים מאמנים בכירים ושחקני עבר

ח"כ פאינה קירשנבאום: " לצערי אין בארץ עתודות ספורט. העלייה מחוץ לארץ הביאה לישראל ספורטאים נפלאים ואני סבורה שדווקא בימים אלה לקראת האולימפיאדה טוב להעלות את הנושא על סדר היום"

 היום רביעי, (ד'),הושקה בכנסת ישראל השדולה לקידום ספורט הישגי ותחרותי בראשות ח"כ פאינה קירשנבאום (ישראל ביתנו). במסגרת תמיכת ישראל ביתנו לקידום הספורט בישראל תרמה המפלגה מיליון שקלים מהכספים הקואליציוניים לבית הספר לכדורסל של מכללת וינגייט.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ושר החוץ, אביגדור ליברמן, אמר כי הספורט הוא הכלי ההסברתי הכי טוב של ישראל והוא מקווה שהספורטאים האולימפיים שלנו יחזרו עם מדליות.

 השחיינית האולימפית, אנסטסיה גרושקוב החברה בנבחרת השחייה האומנותית האולימפית שתייצג אותנו באולימפיאדה הקרובה אמרה כי היא מקווה שבעזרת השדולה ספורטאים אולימפיים לא יצטרכו לעבוד בעוד עבודות משניות כדי להתפרנס אלא יוכלו להקדיש את כל מרצם בייצוג מדינת ישראל בתחרויות בעולם.

 כדורסלן העבר טל ברודי אמר שהוא מוכן להקדיש  ולתרום מזמנו על מנת לעזור לח"כ קירשנבאום ליישם את מטרות השדולה.

 להקמת השדולה מספר מטרות חברתיות, חינוכיות, וספורטיביות. מחקרים בעולם מראים כי חינוך לספורט מוריד לרמה אפסית צריכה של סמים ואלכוהול וכן אלימות בקרב בני נוער. חינוך לספורט מועיל גם ברמה החינוכית ומעלה את הישגי הספורטאים במקצועות הלימוד בבתי הספר, כך, סבורה ח"כ קירשנבאום תעלה מדינת ישראל על דרך המלך בנושא החינוך בעולם ותדורג במקום גבוה. ברמה הספורטיבית מדינת ישראל תייצר עתודות ספורט איכותיות ומקצועיות ברמה גבוהה שיעלו את רמת הספורט והיחס אליו במדינה.

 ח"כ פאינה קירשנבאום: "לצערי אין בארץ עתודות ספורט. העלייה מחוץ לארץ הביאה לישראל ספורטאים נפלאים ואני סבורה שדווקא בימים אלה לקראת האולימפיאדה טוב להעלות את הנושא על סדר היום. אני סבורה כי חינוך לספורט ישרת אותנו האזרחים הרבה מעבר למה שנשקיע בו. מעבר לפן הבריאותי, חינוך לספורט יועיל לחברה בכך שהתלמידים ילמדו מהי תחרותיות, חברות, ושותפות במקום למצוא מקומות מפלט בצורת סמים אלכוהול ואלימות".

הרשמה לרשימת תפוצה