ליברמן: "רשימת הדרישות שלנו לא השתנתה ולא נוספו לה דברים חדשים"

ליברמן: "רשימת הדרישות שלנו לא השתנתה ולא נוספו לה דברים חדשים"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן:

"היום בצוהריים נפגשתי עם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ. זו הפעם הראשונה שאנו נפגשים לאחר הבחירות. לא היו פגישות מקדימות עם קוברינסקי או עם מישהו אחר לפני הפגישה היום. בתחילת הפגישה נכחו שורה של יועצים משני הצדדים, כולל הלל קוברינסקי, ובהמשך נועדנו בארבע עיניים.

בפגישתנו חזרתי והבהרתי את מה שאמרתי מאז תחילת מערכת הבחירות. מבחינת "ישראל ביתנו" קיימת רק אופציה אחת על השולחן, והיא הקמת ממשלת אחדות של שלוש המפלגות: "ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן".

לשמחתי שתי המפלגות הגדולות הפנימו שצו השעה מחייב הקמת ממשלת אחדות עם רוטציה על ראשות הממשלה. כל הויכוח כרגע נסוב סביב השאלה מי יכהן כראש ממשלה ראשון ומי שני. אני מקווה שהנשיא ריבלין יצליח לגשר בין הצדדים ותתקבל החלטה בסוגיה.

"ישראל ביתנו" תשמח להצטרף לממשלת אחדות לאומית עם "הליכוד" ו"כחול לבן", אבל לא נהיה חלק מממשלה שבה ישבו החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת או המחנה הדמוקרטי.

רשימת הדרישות שלנו לא השתנתה ולא נוספו לה דברים חדשים. במידה ויפתח מו"מ קואליציוני נדרוש את אותם הסעיפים שהבטחנו לבוחרים במהלך קמפיין הבחירות. אני מציע לא להתייחס לפרשנויות ולא לנסות לחפש מתחת לפנס. כל מה שנכתב בעשרת הדיברות של "ישראל ביתנו" בנושאי דת ומדינה, ביטחון וכלכלה נמצא גם באתר המפלגה וגם פורסם באמצעי התקשורת, לא פעם, במהלך קמפיין הבחירות.

ושוב, אני מאחל הצלחה לנשיא רובי ריבלין במפגש הערב עם ראשי שתי המפלגות הגדולות ומייחל להקמת ממשלת אחדות יציבה בזמן הקרוב."

 

הרשמה לרשימת תפוצה