קודמה הצעת החוק שתחייב קיום ועדת ערר לקנסות הרכבת הקלה

קודמה הצעת החוק שתחייב קיום ועדת ערר לקנסות הרכבת הקלה

היום (ב', 24/9) אישרה ועדת הכלכלה של הכנסת, לקריאה שנייה ושלישית, את הצעת החוק המבקשת להקים ועדת ערר לקנסות הרכבת הקלה. הצעת החוק שיזמו ח"כ דוד רותם ורוברט אילטוב מישראל ביתנו, וח"כ אורי מקלב ומשה גפני מיהדות התורה,  נועדה לקבוע הסדרי השגה וערר על הטלת קנסות ברכבת הקלה, בדומה להסדרים לעניין ערר בכבישי האגרה.  הצעת החוק היא פרי יוזמתו של חבר מועצת עריית ירושלים מטעם ישראל ביתנו ומחזיק תיק  התחבורה והחנייה בעיר, עו"ד דידי הרשקוביץ.

 ח"כ דוד רותם התייחס בדיון למחקר שערך מרכז המחקר והמידע של הכנסת וממנו עולה כי כמעט אחד מכל שני נוסעים שמקבלים דרישה לתשלום קנס פנה בבקשה לבטלהּ, ואמר: "הדו"ח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת מוכיח כי תושבים רבים מרגישים שנפגעו ממדיניותה של חברת סיטיפס. על כן יש לאפשר לתושבים למצות את טענותיהם בצורה ההוגנת ביותר, ולהקים ועדת ערר חיצונית ובלתי תלויה, שתטפל בתלונות הרבות"

 חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם ישראל ביתנו, ומחזיק תיק התחבורה וחנייה בעיר, עו"ד דידי הרשקוביץ הוסיף: "עברנו היום צעד חשוב בהליך שבו אנו שמים במרכז את רווחתם של התושבים, במקום את רווחיו של הזכיין".

הרשמה לרשימת תפוצה